ADVENTURES IN AUSTRALIA

Studying in Sydney

Christmas in July

Publicerad 2014-12-07 11:48:03 i Allmänt, Livet som student,

Det är så det känns! De går all in på dekorationer här i Sydney men trots det är min julkänsla = noll. Det känns som att nån försöker lura mig att det är jul fast att det är mitt i sommaren. För mig innebär jul mörker, kyla och förhoppningsvis snö. Jul för mig betyder inte solsken, 25+ grader och bara ben. 
Men julen närmar sig här i Australien i alla fall. Bjuder på bilder från hur de dekorerar runt om i Sydney. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Som ni ser finns det mycket julpynt och dekorationer. Men trots det så tror min hjärna att det är sommar och julkänslan ligger långt bort... 
 
 

Kommentarer

Postat av: Nico

Publicerad 2014-12-07 15:22:36

Haha :D undra om australienarna själva får någon julkänsla?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda

Mathilda heter jag och är 25 år. Älskar att resa och nu är det dags att bege sig down under. Spenderar hösten som utbytesstudent vid University of Sydney.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela