ADVENTURES IN AUSTRALIA

Studying in Sydney

Från strand till Lucia!

Publicerad 2014-11-23 11:56:00 i Allmänt, Livet som student,

I lördags åkte jag och Madeleine till Coogee och spenderade dagen på stranden. Så skönt!
Sen åkte vi in till stan och gick till svenska kyrkan där det var julmarknad. Vi åt lussekatter och drack julmust och sedan fick vi se ett luciatåg. Det var fint men det kändes så konstigt. Utanför var det 30 grader varmt, solen sken och nej, trots allt fick jag inga julkänslor alls. Men gott och mysigt var det! 
Vilka kontraster ens dag kan bestå av. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På kvällen hade vi middag hemma hos Anna och mig innan det blev utgång. En perfekt lördag! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda

Mathilda heter jag och är 25 år. Älskar att resa och nu är det dags att bege sig down under. Spenderar hösten som utbytesstudent vid University of Sydney.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela