ADVENTURES IN AUSTRALIA

Studying in Sydney

Milk beach

Publicerad 2014-11-23 11:57:58 i Allmänt, Livet som student,

Idag spenderade jag dagen på en mysig strand, Milk beach, med en underbar utsikt, sol, 35 grader och fina vänner. 
Sa hej då till några vänner. Men det är inget hej då, det är ett "see you later". 
En härlig söndag! Och imorgon är det måndag, men en måndag som inte innebär uni. Utan en måndag som betyder ledighet. Åh!!! 
 
 
 
 
 
 
 
Har sagt sen länge att jag ska fira mina tentor med en rekorderlig cider. En flaska kostar 56 kr så det är verkligen något att lyxa till med. Så himla dyrt här! Provade en smak jag inte provat/sett i Sverige, passionsfrukt. Riktigt god!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda

Mathilda heter jag och är 25 år. Älskar att resa och nu är det dags att bege sig down under. Spenderar hösten som utbytesstudent vid University of Sydney.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela