ADVENTURES IN AUSTRALIA

Studying in Sydney

My week so far

Publicerad 2014-11-27 13:24:07 i Allmänt, Livet som student,

Har hunnit med mycket denna veckan. Början av veckan bjöd på Imax och Intersteller. Riktigt bra! I tisdags träffade jag min australiensiska vän Linda. Hon tog mig till ett lunchställe som hade en härlig utsikt över staden. Sen körde vi runt och hon visade mig lite ställen som jag inte hunnit se ännu. Så snällt och en riktigt bra dag! På kvällen mötte jag upp Madeleine för middag. 
Bjuder på lite bilder från de första dagarna.
 
 
 
Anna och jag är redo för en tre timmars lång film....
 
 
 
 
 
 
Min vän Linda!
 
 
 
 
 
 
Nielsen Bay
 
 
Centinential Park
 
Avslutade dagen med en shake på Micky´s i Paddington.
 
Middag vid Circular Quay med Madeleine. 
 
Vad jag hittat på de andra dagar kommer i nästa inlägg...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda

Mathilda heter jag och är 25 år. Älskar att resa och nu är det dags att bege sig down under. Spenderar hösten som utbytesstudent vid University of Sydney.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela