ADVENTURES IN AUSTRALIA

Studying in Sydney

Topp 3 - November

Publicerad 2014-11-30 11:54:57 i Allmänt, Livet som student, Topp 3,

Min sista(!) topp 3 kommer här. November bestod av mycket plugg men när jag tittar tillbaka inser jag hur mycket annat jag även hann med. 
 
1. Selfie med Brad Pitt
Inte många ord som behövs. Kan fortfarande inte riktigt fatta att jag tagit en selfie med självaste Brad Pitt!
 
 
 
2. Uni och exams 
Sådan underbar känsla när den sista examen var skriven. Har haft en underbar tid på uni så det var blandade känslor när jag gick därifrån för sista gången. Så tacksam över att jag fick möjligheten att spendera en termin där. 
 
 
3. Milk beach
Sol, bad, vänner och frihet. En mycket härlig dag på stranden!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-11-30 19:24:23

Vilken underbar tid du haft, så avundsjuk. 😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mathilda

Mathilda heter jag och är 25 år. Älskar att resa och nu är det dags att bege sig down under. Spenderar hösten som utbytesstudent vid University of Sydney.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela